loading...
موزيك تك
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام بزرگوار.
از تارنمای زیباتون کوتاه،مختصر و مفید دیدن کردم.
با سلیقه اید اما هنوزم میشه بهتر بشید.
اگر وقت داشتید و سلیقتون گرفت خوشحال می شم به دست نوشته های این حقیر سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
عزیز باشید.

این نظر توسط amirashkan در تاریخ 1348/10/11 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

در میکروبلاگ گپ نت عضو شوید و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

شما با عضویت در گپ نت میتوانید فایل ها,عکسها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید.





گپ نت جوایزی هم برای برترین کاربران داره...


ما در گپ نت منتظر شما هستیم.

این نظر توسط مجهول در تاریخ 1348/10/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

پروردگارا ! آرامش را همچون دانه هاى برف ، آرام وبي صدا برسرزمين قلب كسی که برايم عزيز است ، ببار...

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

سلام بزرگوار.
از تارنمای زیباتون کوتاه،مختصر و مفید دیدن کردم.
با سلیقه اید اما هنوزم میشه بهتر بشید.
اگر وقت داشتید و سلیقتون گرفت خوشحال می شم به دست نوشته های این حقیر سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
عزیز باشید.

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1348/10/11 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا وبلاگه خوب دارين اما من گفتم شايد به يک نويسنده براي وبلاگت نياز داشته باشي من هم اين نظر رو برات فرستادم که اگه به نويسنده براي وبلاگت يا و.. نياز داشتي من براي شما نويسندگي مي کنم اگر به نويسنده نياز داشتي به وب من سر بزني بد نيست

این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیزم سلام.
من مدت زیادی هست که از طریق بلاگم ، موسیقی رو به صورت رایگان درس میدم.
از اول اسفند ماه هم کلاس های جدید تئوری موسیقی با مراحل بسیار ساده و یادگیری آسان شروع میشه.
اگه دوست داشتی سریع بیا و به جمع ما بپیوند.
منتظرم

این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیزم سلام.
من مدت زیادی هست که از طریق بلاگم ، موسیقی رو به صورت رایگان درس میدم.
از اول اسفند ماه هم کلاس های جدید تئوری موسیقی با مراحل بسیار ساده و یادگیری آسان شروع میشه.
اگه دوست داشتی سریع بیا و به جمع ما بپیوند.
منتظرم

این نظر توسط مدیریت انجمن وبلاگ نویسان ایران در تاریخ 1348/10/11 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم از
فروشگاه
سایت
و انجمن
ما دیدن کنید
وبا عضویت در انجمن
ما برای شما بنر,لوگو,و هدر رایگان طراحی میکنیم.
شما میتوانید اینجا رایگان تبلیغ کنید.
منتظر شما

این نظر توسط hamid در تاریخ 1348/10/11 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه نرم افزاری نیاز دارید؟
به ما اطلاع دهید نام آن را برای ما بفرستید تا برای دانلود گذاشته شود.
ما سعی می کنیم تا برنامه مورد نظرتان را بگذاریم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 12,356
  • بازدید کلی : 114,823